نمایندگی ایکس ویژن اصفهان کجاست؟ (فروش و تعمیرات)

اکس ویژن یکی از برند های لوازم خانگی میباشد که زیر نظر شرکت مادیران میباشد و این برند تولید انواع ماشین لباسشویی ، تلویزیون ، یخچال فریزر ، جاروبرقی ، مانیتور را انجام میدهد. در اینجا در کنار شما هستیم تا نمایندگی ایکس ویژن اصفهان اعم از فروش و خدمات پس از فروش و تعمیرگاه های تخصصی را به شما معرفی کنیم.

نمایندگی تعمیرات ایکس ویژن در اصفهان کجاست؟

نمایندگی تعمیرات محصولات ایکس ویزن زیر نظر شرکت مادیران میباشد. شرکت مادیران در شهر های مختلف نمایندگی هایی جهت تعمیرات محصولات اکس ویژن دارد. برای ارتباط با نمایندگی میتوانید با شماره تماس : 02182266 تماس حاصل فرمایید و برای دریافت خدمات از تعمیرگاه مجاز زیر نظر اتحادیه میتوانید با شماره تماس : 03138333333 گروه حامیران در ارتباط باشید.

نمایندگی ایکس ویژن اصفهان

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در اصفهان

تلویزیون های ایکس ویژن در مدل های مختلفی در بازار وجود دارد که از کیفیت قابل توجهی نیز برخوردار هستند. چنانچه تلویزیون شما در شهر اصفهان مشکل پیدا کرده است در ابتدا میتوانید با شرکت مادیران و در صورتی که نیازمند تعمیرات تخصصی از تعمیرگاه های مجاز هستید با شماره تماس : 03138333333 در ارتباط باشید.

دکمه پاور تلویزیون ایکس ویژن کجاست ؟

خیلی از کاربران از ما میپرسند که دکمه پاور تلویزیون ایکس ویزن کجاست ؟ در تصویر زیر برای شما نمایش داده ایم.

دکمه پاور تلویزیون ایکس ویژن کجاست

نمایندگی یخچال ایکس ویژن اصفهان

چنانچه در شهر اصفهان هستید و یخچال فریزر ایکس ویژن شما دچار مشکل شده است میتوانید مرحله اول با شرکت مادیران و چنانچه میخواهید از خدمات تعمیرگاه های مجاز استفاده کنید با حامیران :03138333333 تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی فروش محصولات اکس ویژن در استان اصفهان

نام فروشگاه آدرس شماره تماس

فروشگاه زنجیره ای مادیران اصفهان

آدرس : اصفهان – خیابان شمس آبادی- نبش چهار راه قصر- فروشگاه مرکزی مادیران
03132349521

فروشگاه اکس ویژن امامی

آدرس : گورتان، خیابان آتشگاه، خیابان آتشگاه، 1086اول
03137719478